1.
Miejsce i rola ICT w zarządzaniu szkołami
2.
Wykorzystanie Frontera w zarządzaniu szkołą
›
Zapoznanie z narzędziami osobistymi i stroną startową użytkownika
›
Budowa centrum informacyjnego szkoły
›
Publikowanie aktualności
›
Gromadzenie zasobów
›
Praca zespołowa – Dokument Frontera
›
Komunikacja z nauczycielami i uczniami
3.
Wyszukiwanie przepisów prawa oświatowego
4.
Tworzenie publikacji za pomocą edytora tekstu
›
Podstawy pracy w edytorze tekstu Word 2007
›
Stosowanie stylów
›
Grupowa praca nad dokumentem
›
Przygotowanie dokumentu do publikacji
›
Praca z tabelami
5.
Przygotowanie arkusza organizacyjnego szkoły
›
Podstawy pracy w programie Arkusz Optivum
›
Wprowadzanie danych dotyczących organizacji szkoły
›
Przydzielanie zajęć nauczycielom
›
Sporządzanie zestawień i drukowanie dokumentów
6.
Arkusz kalkulacyjny w pracy dyrektora szkoły
›
Podstawy pracy w arkuszu kalkulacyjnym Excel 2007
›
Przykłady zastosowania Excela do obliczeń i przetwarzania danych
›
Analiza danych za pomocą raportów tabel i wykresów przestawnych
›
Analiza danych organizacyjnych zgromadzonych w Arkuszu Optivum
7.
Układanie i publikowanie planu lekcji
8.
Planowanie i rozliczanie zastępstw oraz godzin ponadwymiarowych
9.
Monitorowanie dydaktycznej pracy szkoły
›
Przeglądanie dzienników oddziałów
›
Prowadzenie rejestru hospitacji
›
Sporządzanie raportów analitycznych
|